Van Carreco naar A Guarda 23 km

12 mei 2019 - Lalín, Spanje

Dag 5

Vanmorgen om 7 uur vertrokken uit de mooie herberg van Carreco. Wat een verrassing elke dag waar je weer verblijft, maar een douche en bed volstaat prima en aan deze herberg kan geen luxe hotel tegenop. De combinatie van oud en nieuw combineren, zo mooi. En dan na een lange en mooie route, door bossen ( ja ook langs de kust :)) over zand en keien en alsfalt lopen , de afwisseling geweldig. We proberen nu met de hitte voor in de middag ergens aan te komen wat tot nu toe prima lukt.

We willen ook de vrienden en bekenden bedanken die gereageerd hebben, erg leuk.

Ben achter met schrijven, dus ga over naar

Dag 6

We hebben een klein reisboekje bij ons waar wat etappes in staan, de centrale route en de kust route die wij lopen.

We bekijken per dag wat we lopen ( je kunt ook de man met de hamer tegen komen:)) en waar we terechtkomen. De kust route heeft wat minder slaap plaatsen, dus we bekijken per dag wat we doen. Wel beginnen we vroeg met de hitte en na 9 of 10 km een pauze met liters koffie ( kost geen drol hier, 1 bak in Nederland, daar kun je hier wel 4 bakjes leut voor drinken) en lekkers. Wat ons verbaasd is dat zo,n beetje heel Duitsland de Camino Portugees loopt. Elke dag kom je wel Duitsers tegen. Maar deze route is heel goed binnen 14 dagen te lopen, dus ons buurland zal wel vakantie hebben:). Wel is dit een rustige route wat heerlijk wandelen is. vandaag van a Guarda naar iets voorbij Ermida gelopen,  waar we nu op een camping zitten met een handjevol mensen. Dit keer een mooie kamer met badkamer, ook wel luxe. En uiteraard uitzicht op zee en strand:). Zal wat foto's erbij doen. We zien morgen wel weer, het wordt nog warmer. Groetjes van ons uit een heel warm Spanje

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade