Van Los Arcos naar Logrono 28 km

11 september 2018

Dag 7

Elke morgen 6 uur appel ( trema ken dit apparaat niet) :). Binnen een half uur incl. koffie zijn we smorgens weg. Dan de 1e pauze waar we brood , sapje enz. kunnen krijgen. Vandaag de keus of 20 of 28 km lopen, aangezien er morgen een etappe is van 31 km gaan we die natuurlijk halveren. Beentjes en voeten moeten soms ook omhoog.Vanmorgen de zonsopgang in the middle of nowhere gezien en dan die rust....heerlijk....geen gezeur aan je hoofd ( Paul loopt meestal honderd meter vooruit :) En ik klets al 2 dagen Duits, er loopt een gezellige Duitse vrouw rond die graag bij ons aansluit . Prima...we lopen zelfde tempo.Als je dan bij een break iemand uit Mexico en Canada en weer die VS tegenkomt, dan antwoord je zonder nadenken in half Duits, Engels en Twents ook nog:) komisch, maar dat hebben er meer. Nou the people uit de VS kunnen er ook wat van, zeggen ze ergens onderweg waar zijn jullie vanochtend vertrokken, in Los Arcos , poehhh wordt er dan gereageerd, hoezo. Nou wij zijn van Los Acros met de bus naar Torres del Rio gegaan ( is toch ff 9 km) en daar weet gaan lopen....En natuurlijk in Santiago zeggen we hebben goed gewandeld. En nog enkele die een stuk de bus pakken. Op die manier moet je niet willen lopen. Zware dagen horen erbij, zeker .Ja zulke luitjes zitten er ook tussen. gisteravond kreeg iedereen die in de grote kerk van Los Arcos was de zegen en een prentje in je eigen taal, zo bijzonder..de kerken zijn heel mooi hier.. Maar in de middag besloten toch de laatste 10 km door te lopen, aangezien we om 11.30 uur in Viena aankwamen, dus te vroeg en om 14.00 uur in Logrono aankwamen. Wel blij en nu met de voeten hoog straks ons pelgrim menu weer. Het was vanmiddag hier 29 gr.. Benieuwd wat het in Nederland is :). Het mooie is ook , je mist geen krant, computer , tv enz. Heerlijk, nou ff genoeg voor vandaag, morgen verder.

1. Marion Grin:
    14 september 2018
    Jullie zijn echte doorzetters. Niet een stukje met de bus als er even een langere etappe tussen zit. Super. En vergeet niet te genieten van het prachtige uitzicht.