Van Muxia naar Cabo de Fisterre 29 km

21 oktober 2018

Dag 46

De laatste wandeldag en tevens een lange, maar wel weer een mooie .Echt genieten, je komt echt niemand tegen en er lopen niet veel pelgrims van Muxia naar Fisterre. de meesten lopen vanuit Santiago eerst naar Fisterre , Schijnbaar is dat een mooier gedeelte. Wij hadden geen keus:) op zondag de bus in Fisterre naar Santiago. Geen probleem, wel in Muxia waar er op zondag maar 1 bus loopt naar Santiago. Om 15.30 uur waren we in Fisterre . s'avonds naar de vuurtoren gelopen voor de zonsondergang. Echt mooi. nu zitten we weer in Santiago waar we morgen de vlucht naar huis nemen. Heerlijk. Maar ook een geweldige ervaring om dit gedaan te hebben.

1. Fam Dekker:
    21 oktober 2018
    Geweldig wat jullie hebben gezien en mee gemaakt.Wij wensen jullie een goede reis naarhuis.vr gr
  2. Marion Grin:
    22 oktober 2018
    Arline en Paul. Top gedaan! Een onvergetelijke ervaring rijker. We hebben indrukwekkende foto's voorbij zien komen. Omdat we zelf de laatste weken een paar keer op reis zijn geweest nog niet alles gelezen (vandaag net uit Sauerland). Hopelijk kan dat morgen nog. Een behouden thuiskomst. Groetjes ook aan Noud. Flip en Marion