Van Palas de Rei naar Ribadiso da Baixo 27 km

12 oktober 2018

Dag 38

Na een nacht met weinig slaap ( je hebt van die mensen die knurken) :). gelukkig niet elke nacht, anders ben je echt brak. Vanmorgen 6.30 eruit, zoals gewoonlijk, banaan en sap en dan kachelen tot het ontbijt, dan heb je vaak om 9 a 9.30 uur al 9km of meer in de benen. Vandaag dus 25 km wandelen, maar googlemaps gaf aan het eind toch echt 27 km aan zei Noud. Ja, vele route boekjes kun je dan wel weggooien:). gelukkig droog gestart, wel bewolkt, maar geweldig loopweer en niet te warm ( hoorde dat thuis de mussen van het dak vallen van de hitte weer :). Vandaag door de bergen veel stijgen en dalen , bij elk dorpje dat we passeerden , dat was ook de moeilijkheidsgraad vandaag, maar weer geweldig ook door de bossen. Rond 14.00 uur waren we in dit leuke gat met herberg, restaurant en 3 huizen. Na ingecheckt te zijn en de vaste middag rituelen, zitten we nu te relaxen met puzzelen, lezen en ff niks doen. En straks kijken wat de pot schaft:). Gisteren met Noud gegrilde octopus gegeten, heerlijk. Paul waagt zich er niet aan. Ja wat een boer niet kent
Gewoon alles proberen op de Camino.