Van O, Pedrouzo naar Santiago de Compostela 20 km

14 oktober 2018

Dag 40

Yes de laatste dag naar Santiago. Wel met regen gestart vanmorgen en goed begonnen.vandaag een saaie tocht, wat meer asfalt en gelukkig nog Na 2 keer een pauze was het doorlopen, maar voor ons gevoel was het verder dan gisteren. Ik denk , het slechte weer en een lang recht stuk langs de luchthaven enz maar gelukkig kregen we rond 11.15 uucht Santiago in zicht. Als je er aan komt is het net als bij ons, lelijke industrie en gewone winkel straten en huizen. Wel een uur hier doorgelopen, voordat we in het oude en heel mooie centrum kwamen. Schitterend de oude kathedraal en het oude stuk eromheen.Om 12.45 uur stonden we voor de kathedraal, eindelijk en ook zo onwerkelijk, niet te geloven .wel erg toeristisch, dus morgen een rustdag en dinsdag t/ m zaterdag verder de laatste 125 km. Foto's komen nog , we staan in de rij te wachten voor de oorkonde die iedereen krijgt.Dat duurt erg lang:). We staan in een lange slang:) Deze week blijf ik nog wel ff door schrijven. Het dringt nog niet tot ons door. maar super blij dat we het gedaan en gehaald hebben. Echt een belevenis .

1. Fam Dekker:
    14 oktober 2018
    Geweldig hoor petje af het is jullie geluktnog een paar km maar dat gaat ook goed komen.👍alle dagen genoten van je reis verhaal.Geniet nog van de laatste dagen groetjes uit Vollenhov