Van Ages naar Burgos 24 km

17 september 2018

Dag 13

Allereerst dank jullie voor de leuke reacties ook namens Paul.
Het is ook een belevenis wat we elke dag zien en meemaken.
Vandaag was de bedoeling een korte etappe van 12 km te lopen, maar aangezien we om 9.30 in een heel klein gehuchtje kwamen waar niets te doen was toch de tip gekregen van een vrouw die al vele malen deze Camino gelopen heeft, toch door te kachelen, want dan zijn jullie rond 12.30 uur in Burgos en kun je de hele middag nog de oude stad in, aldus geschiedde. We zitten nu ook middenin het centrum 200 mtr van de mooie kathedraal.Wel met de mededeling dat we om 19.00 uur hier beneden een kleine mis bijwoonden en ook de zegen en stempel in ons p.paspoort kregen....toch bijzonder. vandaag was ff een saai stuk, helemaal om de luchthaven van Burgos heen en daarna een heeeeeel langggg stuk langs industrie terrein , dat is toch vervelend lopen. Je krijgt een keer een mindere dag , dat kan niet anders. vandaag ook een tekort aan slaap door een Mexicaanse tante, haar mobiel ging vanmorgen om 5.00 uur af( toch te vroe) en om 5.30 uur weer, maar toen stond ze onder de douche....hoor je roepen van een Duitse ...mache die Handy aus ( mobiel) dus...ja dan krijg je dus klaarwakker en er om 6.00 uur, wat niet de planning was . Dat was wat minder. Wat blijkt nu, zit die Mexicaanse tante weer in hetzelfde hotel vannacht:). Ik sprak haar aan met.....geen wakeup call om 5.00 uur , anders gaat de mobiel het raam uit.we willen morgen pas om 8.00 uur weg hier. Er lopen ook mensen die komen van de Farao eilanden. Die tref je niet vaak, maar wel heel gezellig. Wat ons vaak opvalt is, waarom lopen Chinezen en mensen kompleet bedekt rond en ook nog met een mondkapje voor...de natuur is zo mooi hier. Maffe lui zijn dat toch ,ook smorgens met hun papje van rijst en zeewier:). Maar ook zal nog een paar foto's erbij doen en ga zo plat, morgen weer.