Van Calzadilla de Cueza naar San Nicolas del Real Camino 17 km

24 september 2018

Dag 20

Na een middag en nacht ( ff bijtanken) vanmorgen gelukkig weer fit gestart. Aangezien je niet 2 nachten in een herberg kunt blijven, onze rustdagen zo gepland dat we toch een aantal km maken, is ook prima. Met deze hitte is het smiddags niet meer fijn om te lopen:)Vandaag weer een mooie tocht van 17 km. Wat is het dan heerlijk om smorgens vroeg te lopen, en door kleine dorpjes te lopen. Wat ons verbaasd is dat er geen dieren buiten lopen( b.v. koeien en schapen). En de dorpjes uitgestorven zijn, mensen zijn veel binnen. Maar nu heerlijk in de tuin van een jaren 60 herberg met banken met van die gehaakte granny kussens en een tuin met allerlei cactussen. Het sfeertje, geweldig.
Paul is nu een gaatje in zijn riem aan het maken:) verliest wat kg , ja je loopt met bepakking en verbrand meer dan 1000 cal. haha. Geen probleem, je krijgt een wat andere man thuis, laat ook baard staan :). Krijg ik er nie meer af:) . Ik zei al laat maar staan tot Santa Claus:)
Maar met alle gekheid op een stokje, we lopen al wel 3 weken met grandioos loopweer.ik gaming ff lezen in deze mooie tuin met druiven ranken.