Van El Burgo Ranero naar Manilla de las Mulas 19 km

26 september 2018

Dag 22

Na gisteren heerlijk gelopen te hebben ,een herberg gezocht ( gaat hier heel eenvoudig, alles staat perfect aangegeven) Deze keer een herberg met een zenuwpees als beheerder. We dachten al die zit vol, zo,n mooie tuin. Paul inchecken, ik mee ( had ik beter niet kunnen doen), want ik vroeg gelijk wat nou hij gelijk, mond dicht houden en ff naar buiten. Ik lachen, hij nog zenuwachtiger ( totaal geen overzicht). Paul boos en paniekerig. Ja dan wordt ik nonchalant van zo be, dan zoeken we wat anders. Maar het kwam goed. Een stapelbed bij de deur heerlijk. Tuin fantastisch, kereltje en de rest minder. Het zij zo dat is ook de Camino.Je moet ook niet in een hotel gaan zitten want dan is de beleving anders.wij zitten echt tussen de pelgrims. Vele zie je dagen niet en dan zit je zoals vandaag met pelgrims van Roncevalle weer hier in de tuin, zo leuk.Maar nu vandaag (weinig te melden). Het was om 7.00 uur na ontbijt vertrekken en 19 saaie km lopen langs een b weg over kleine paadjes. blij dat we in Mansilla zijn en wederom lekker buiten zitten. Morgen hopen we Léon te bereiken. Vandaag ook bijna geen foto's gemaakt van het saaie stuk:) We zien morgen wel weer