Van Granon naar Tosantos 22 km

15 september 2018

Dag 11

We beginnen weer, in de kerk waar we hebben geslapen, hadden we gisteravond via een doorgang ergens bovenin, waar de normale kerkgangers niet komen en wij dus doorheen werden geloodst kwamen we bij een U vorm aan zitplaatsen uit met op elke armlegger een waxinelichtjes lichtje en voorin bij het altaar mooi verlicht. Heel sfeervol.we hadden er een samenzijn met zijn allen. Er werd voorgelezen in 3 talen en een dame uit Finland zong solo.Naar ons idee te hard en te scherp ( we horen liever Paul,s zus Marjon zingen:)Maar the man without the gitaren ( hij was wel mee maar had voor in de avond te lang in de bar gezeten) en wilde op dat moment in de kerk niet zingen. Maar niet getreurd hij pakte savonds rond 22 uur bij het naar bed gaan zijn gitaar.. geweldig. Verder beter dan dieFinse tante die dacht ff solo te kunnen zingen:). Vanmorgen lekker ontbeten en vroeg op pad. We willen niet meer voor 7 uur lopen, te donker en je ziet te weinig.Vandaag een wat saaie tocht. Zeker 10 km parallel langs de autobaan gelopen, wel op kiezels helaas.je hebt toch liever gras of asfalt. Om 12.30 hier aangekomen, inchecken, stempel en nu heerlijk in de tuin zitten. Verhaal schrijven en lezen . Vanmiddag gaan we om 17.00 uur met de eigenaar naar een heel oud kerkje, ben benieuwd.vanavond weer gezamenlijk koken.Gisteravond heb ik het meeste voor die salade gesneden ( je bent net een snijmachine, werd er gezegd, ) De helft die in de keuken hielp schoof het mijn .kant uit:).ik snij alles wat fijner dat zal het wel zijn. Maar de foto's zeggen wederom genoeg

1. Eric en Miriam:
    17 september 2018
    Hallo Paul en Arline
    Ik heb gezien dat jullie je goed vermaken😅
    Succes 1/3 deel zit er op 👍👍