Van Roncevalle naar larrasoana

6 september 2018

Dag 2

Staat aangeduid als een redelijk makkelijk te lopen tocht:).Nou we hebben ervaren als je een daling krijgt over rotsen en keien en kiezels wordt je ff niet vrolijk van, maar met veel spierpijn en een blaar ( opgelopen van die akelige keien) mogen we niet klagen. Een medepelgrim van 74 jaar vertelde dat hij gemiddeld 35 km op een dag loopt. Nou wat zeuren we dan. Verder een hele mooie tocht door weilanden met koeien met van die grote bellen om de nek. Natuur is geweldig...en het lopen ( een mens wordt er rustig van:) ). voor iedereen jong en oud een geweldige aanrader. Paul en ik zijn heren wandelaars maar dit is zo mooi en bijzonder. Mensen van over de hele wereld lopen hier, geweldig. Zelfs Australië, nieuw Zeeland en Canada. Je lult zo weer met een paar wandelaars. Iedereen zit in het zelfde schuitje..... morgen komen nog foto's.. vandaag niet veel gemaakt. Ik moest mijn hoofd er bij houden met die afdaling...als we tegen hadden gehad waren we nu nog niet over geweest pffffff. Het weer is prima rond de 22 gr en wat bewolkt, perfect.
Iedereen groetjes van ons