van Cacabelos naar Trabadelo 20 km

Dag 31

Geen bereik gister, dus nu ff wat schrijven (zitten te wachten tot we in de herberg naar binnen kunnen) tijd nuttig besteden:). Toch redelijk bod begonnen vandaag met mijn voet. Ik kom in mijn rugzak tijgerbalsem tegen ( het proberen waard:) en ff flink smeren. Na een mooie tocht door de bergen ,wel een paar km verder dan die andere route en door verlaten dorpjes, kwamen we in Villafranca de Bierzo voor de koffie pauze met ontbijt..Na de koffie liep het ook beter via asfalt langs de weg door de bergen naar Pereje voor weer een kleine break. Nog 5 km door naar de kleine herberg in Trabadelo, waar abuela ons hartelijk ontving.( Dochter was naar de tandarts, dus zij trots dat ze de honneurs mocht overnemen).Na de complete rondleiding in rap Spaans door de herberg, zijn we gaan douchen. wel boven voor jullie, beneden hebben ze koud water, zei ze. Wat een schat van een vrouw. Gauw de was nog gedaan en toen van zitten met een geweldig uitzicht en 22 gr..

1. Marjon:
    Paul. Morgen een fijne verjaardag. Ik geniet van de berichten
  2. Tijske:
    6 oktober 2018
    Hoi Paul van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Arline ik hoop dat het beter gaat met je voet. Lijkt me lastig want je gaat elke weer op pad. Groetjes