Van Fromista naar Corrion los del Condos 19 km

22 september 2018

Dag 18

Na een lekkere pizza ( daar kun je ook ineens zin in krijgen:)). en niet weg te moeten, heerlijk in de tuin van de herberg pizza besteld. En erna nog wat lezen en kleuren om 21.00 uur naar bed.In Nederland ga je niet zo vroeg, maar de km die al inde benen zitten, dan wil je wel graag plat:). Maar niet als er 2 arrogante Amerikanen op de kamer liggen. Paul steekt elke morgen 6.30 uur de lamp aan, is gewoonte hier. Nou dan moet je de lui uit de VS horen ( Amerika first zegt Trump( :. .Jeetje zeg doe ff normaal. Een andere discussie met de lui uit de VS zal ik jullie besparen:). In Santiago zeggen, we hebben de tocht uitgelopen, maar wel hele stukken in de bus gezeten (:. We zijn ook verbaasd hoeveel mensen er met het achterwerk in de bus zitten..Blijf dan thuis zeggen we. Maar over vandaag, vanmorgen heel goed, zeker na 9 km waar we koffie drinken. Zo super, het was een soort jeugdhonk en hippie gebeuren met buiten een tipi tent en survival en ezels en schapen. Erg leuk voor de scouting en dan die muziek als je er binnen loopt naar het terrein. Super , zo leuk . Daar krijg je energie van. Na de koffie nog 10 km , maar wel saaie meters.gelukkig net voor 12.00 uur hier in de herberg Santa Maria ( bij de nonnen). We stonden in de rij en kregen koffie met kaakjes aangeboden . Zo leuk. Ze hebben hier 52 plaatsen, maar om 14.00 uur was alles vol. Vanavond om 17.30 uur hebben we een samenzijn en worden liederen gezongen door de nonnen ( ik kan mij daar op verheugen, zo leuk) net nachtegaaltjes:). Daarna een mis in deze mooie kerk en worden de pelgrims gezegend en krijgen we een stempel. Meer daarover morgen:)
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade