Van Rabanal del Camino naar El Acebo 20

2 oktober 2018

Dag 28

We waren voorbereid op een zware wandeling vandaag , maar het was boven in de bergen heftig, pfff. Er zijn wat foto's van:). Maar ondanks alles een heel mooie route, ook langs het grote pelgrims kruis. Onderweg ergens in the middle of nowhere waar je het niet verwacht een kleine Donativo. Elke keer anders en een leuke verrassing.Ook in de buurt van Foncebadon een hippie comune ontdekt ( super geweldig weer). Het honk waar je naar toe loopt en ingaat , zou iets voor de scouting zijn. Gewoon zien om dat sfeertje te voelen. Ff pauze gehad daar en toen door richting El Acebo. Jongens wat een gehobbel over de keien, ben blij dat we nog benen en voeten hebben. Pelgrims met last van de knieën wordt deze route afgeraden:). Maar gelukkig het gehuchtje bereikt met 1 straat en 4 zijstraatjes, maar super mooi en heel authentiek. En de rust hier, zo heerlijk. Tot nu toe ook zo, mazzel met het weer, met regen hadden we vandaag niet kunnen lopen. Smorgens wel koud 5 gr , maar eind van de morgen dan loopt de temperatuur op en s'avonds kunnen we ook niet meer buiten zitten.Ze hebben in deze streek ( vlak voor Galicië) zelfs dorpjes waar alleen nog zandwegen en rotsachtige wegen zijn. Het hele oude van vroeger. Heel apart, maar geweldig om te zien.zal nog ff wat foto's erbij doen
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade