Van Santibanez de Valdeiglesias naar Murias de Rechivaldo 16 km

30 september 2018

Dag 26

Vandaag speciale dag , mijn lieve moeder is jarig.we hebben uiteraard gebeld en wat foto's verstuurd. Vanmorgen vroeg vertrokken voor een leuke wandeling door de natuur ( dat was de laatste week iets minder).je kunt helaas geen 900 km door de bossen lopen.ondetweg na ongeveer 6 km stuit de in 1 keer op zo,n Donativo, een soort marktkraam met cake en kaakjes, vers sap en koffie en veel hippie gezelligheid eromheen:) . Paul ruikt van een afstand de koffie:), dan staat zijn neus de goede kant op(:. Je kunt dus iets pakken wat je graag wil en geeft dan een donatie. Ook nog een stempel erbij natuurlijk. Na wat versnaperingen gezellig op pad richting Astorga. Ja de enige plaats om de proviand weer aan te vullen..op naar de volgende plaats waar we nu zitten in een geweldige herberg met Appeltuin. heerlijk.Deze week plannen we zo dat we zondag in O, Cebreiro zitten, dan komt Noud erbij, gezellig. En hopen we met. Noud naar Santiago de Compostela en dan nog een aantal dagen door naar de kust. Cabo de Finisterre te lopen.We gaan ervoor , desnoods op blote voeten:), ik wil graag mijn doel en het pad ernaartoe halen. Lieve groetjes van ons ( met name voor onze beide moeders).Voor de familie nog een fijn feest van oma.En gisteren Tosca van Rob jarig, gezellie weer.